SUOSIKKEJA
Tänään esittelen teille muutaman alkuvuoden suosikin. Vuotta 2018 on jo mennyt yli kuukausi. Kohta on minun synttärit ja täytän 15! Bloginkin 2 vuotis synttärit on maaliskuussa ja siihen olen jo keksinyt pari ideaa joJ. Ensi viikolla, jos saan aikaan ajattelin tehdä Life update postauksen. Jossa sitten kerron enemmän mitä mulle kuuluu ja mitä tulevaisuudessa näkyy.

Ekana mun suosikkina on Estee Lauder double wear meikkivoide. Tää on ollu mulla aika paljon käytössä. Jotenkin tää vaan on mulle just oikee meikkivoide tällä hetkellä. Parasta tässä on sen koostumus, ei oo liian vetinen tai jäykkä vaan just sopiva. Mutta jokaisen ihmisen iho on erilainen eli jollekkin tämä ei käy ollenkaan. Kannattaa käydä kokeilemassa kaupassa ja pyytää apua. Itsekin kysyin apua myyjältä sävyn valintaan, jotta sain sitten oikean sävyn.


Toisena on Zara hajuvesi. Olin kuullut tosi paljon hyvää Zaran hajuvesistä joten päätin sitten itsekin ostaa semmoisen. Ja eihän tää maksanut kun 5-7€ Mulla tää on tuoksussa White Jasmine. Tätä en oo kauheasti käyttänyt mutta tää on kyllä tosi riittoisaa mun mielestä.

Sitten on kello. Oon saanut tän kellon 2010 eli jo 8 vuotta sitten, kestänyt yllättävän kauan. Nyt oon vaan alkanu käyttää kelloja enemmän ja varsinkin tätä kun tää on just sopivan kokoinen mulle.


Sit mulla on kaulakoru, jonka oon joskus saanu äidiltä lahjaksi. Tä on Lumoava sarjasta Hertta kaulakoru ja ihan super nätti. Tää käy jotenkin kaikkien asujen kanssa kun ei oo kauhean hallitseva koru.


Viimesenä on kiharat. Mun hiukset on taas kasvanu ja saan  nyt niihin hyvin kiharat. Tykkään kihartaa hiukset ja laittaa ne sit ponihännälle. Kiharran mun hiukset yleensä suoristusraudalla osaan tehdä sillä paremmin kun kiharruspuikolla.



Muistakaa käydä myös seuraamassa  mua instagramissa @hetkessamukana oon alkanu päivittelee sinne storyn puolelle:)
Mitäs piditte tästä postauksesta?

Ihanaa loppu viikkoa kaikille!
<3

Kommentit

Suositut tekstit