ESTEE LAUDER DOUBLE WEAR-ARVOSTELU
Sain pitkään katsotun meikkivoiteen eli Estee Lauder Double Wear. Katsoin melkein puoli vuotta tätä kyseistä meikkivoidetta ja katsoin videoita ja luin blogipostauksia todella monta. Mietin aina onko tämä meikkivoide oikeasti rahanarvoinen vai onko vain se merkki josta sitten maksan?
Päädyin siihen, että aion ostaa tämän ja kokeilla onko tämä mistään kotoisin. Plussaa on tietenkin ulkoasu, joka on mun mielestä ihan super nätti mutta yksinkertainen. 
 
Mulla itse on tosi rasvoittuvainen iho ja mikään meikkivoide ei meinaa pysyä siinä koko päivää. Vaan kun tulen koulusta, minulla on enää jäljellä ripsiväri ja kulmat:)
No sitten siihen arvosteluun.
Tätä oli tosi helppo levittää iholle ja ei tarvinnut käyttää paljoa, että sain koko naamalle. Peittokyky oli minulle juuri sopiva, tietenkin tätä voi kerrostaa ja sillein saa tietenkin täyden peittävyyden. Tuossa alhaalla näettekin kuvan mun poskesta ennen ja jälkeen. 
Niin kuin huomaatte kuvasta tämä ainakin mulla tasoittaa ihon sävyä ja peittää muutaman punaiset näppylät. Eli mun peittävyydelle just sopiva ja ihana. 
Muutaman kerran kokeilun jälkeen olen sitä mieltä, että tämä on ihan hyvä meikkivoide, mutta en tiedä onko niin ihana kuin kaikki hehkuttavat. Mutta on tämä kyllä paras meikkivoide mikä mulla on ikinä ollutkaan. Tulen kyllä varmaan joskus muulloinkin ostamaan tämän meikkivoiteen. Eli sanoisin, että 4,5/5 

Ihanaa viikon jatkoa teille kaikille! Toivottavasti tykkäätte näistä arvostelu postauksista, mun mielestä näitä on ihan super mukava tehdä:)

Kommentit

Suositut tekstit