2017®     2018
Vuosi vaihtuu taas ja on aika tehdä postaus kuluneesta vuodesta ja suunnitella jo ensi vuotta. Aloitetaan menneestä vuodesta, ja sen parhaista hetkistä joita muistan.
©       Vanhojen kavereiden kanssa uudelleen ystävystyminen.
Olen taas tänä vuonna jutellut yhden kaverini kanssa joka muutti pois omalta paikkakunnaltaan muutamia vuosia sitten. Olimme päiväkodissa todella hyviä kavereita ja kutsuimme toisiamme synttäreilleen. Emme ole nähneet varmaan 7 vuoteen, mutta olemme yrittäneet löytää päivää milloin voitaisiin taas nähdä. Onneksi nykyään pystyy helposti ottamaan yhteyttä tuolla netissä ja siellä oikeastaan ollaankin nyt juteltu.
©       Liikunnan ilon löytäminen
Tämä on vasta oikeastaan ihan loppu vuonna löytynyt. Pienenä harrastin, vaikka mitä tanssia, jalkapalloa, yleisurheilua ja pari kertaa kävin sählyssä😊 Mutta nyt muutamaan vuoteen en ole urheillut paljoonkaan. Se on mulla kyllä jo 2018 vuodelle tavoite urheilla enemmän. Mutta nyt olen taas alkanut urheilemaan. Syksyllä kävin juoksulenkeillä ja nyt olen alkanut hiihtämään.
©       Parhaitten ystävien löytäminen
Minulla on aina ollut ainakin yksi paras kaveri, jolle on voinut puhua kaikesta. Mutta tämän vuoden aikana olen löytänyt siihenkin piiriin todella paljon lisää ihmisiä. Meidän rinnakkaisluokalta on tullut muutama hyvä ystävä minulle. Ja tietenkin olen pitänyt enemmän yhteyttä vanhoihin luokkakavereihin.

Sitten taas tavoitteita ensi vuodelle:
©       Yritä löytää uusi oma harrastus
Olen tämän vuoden aikana yrittänyt miettiä itselleni uutta urheiluharrastusta, mutta vielä en ole löytänyt semmoista. Jos yrittäisi etsiä ensi vuodeksi. Olen ainakin sen huomannut, että joku yksi tekeminen voisi olla se mun juttu. No nähtäväksi saa😊
©       Opettele uusi asia
Haluaisin oppia jonkun uuden asian. Mietittiin juuri kaverini kanssa yksi päivä, että olisi kiva oppia jokin uusi asia. Mutta en tiedä vielä minkä. Jos sinulla on joku idea laita kommenttia.
©       Spesiaali blogin 2-vuotis synttäreille
Eli ensi vuonna mun blogi täyttää 2 vuotta ja sen kunniaksi olen alkanut jo suunnittelemaan jotain spesiaalia. En vielä ole ihan varma mikä se voisi olla mutta muutama mahtava idea minulla on jo. 
Vuosi vaihtuu taas ja on aika tehdä postaus kuluneesta vuodesta ja suunnitella jo ensi vuotta. Aloitetaan menneestä vuodesta, ja sen parhaista hetkistä joita muistan.

Mahtavaa loppuviikkoa teille kaikille!

Kommentit

Suositut tekstit